seengram seengram .

seengram

معرفي لايت كوين

لايت كوين يك ارز ديجيتال همتا به همتا است كه امكان پرداخت هاي نسبتا فوري و كم هزينه را در سراسر جهان فراهم مي‌كند.
لايت كوين يك شبكه پرداخت متن باز مبتني بر بلاك چين است. در اين پروتكل مي‌توان دارايي‌هاي ديجيتالي به نام لايت كوين يا به اختصار LTC را بدون هيچ واسطه و نهاد مركزي و به صورت كاملا غيرمتمركز در سراسر جهان منتقل كرد.
همانند بيت كوين، امنيت شبكه لايت كوين هم با رمزنگاري و فرايند اثبات كار (استخراج) تضمين شده است. تراكنش هاي لايت كوين تقريبا چهار برابر سريع تر از بيت كوين هستند.

تفاوت‌هاي لايت كوين با بيت كوين
لايت كوين سه تفاوت اصلي با بيت كوين دارد كه به ترتيب به «سرعت»، «تعداد سكه‌ها» و «ظرفيت بازار» مربوط مي‌شود.

تبديل ارزهاي ديجيتال ديگر به لايت كوين
متداول ترين روش خريد لايت كوين و يا ساير ارزهاي ديگر، مخصوصا براي كاربران ايراني اين روش است. در اين روش شما بايد از سايت هاي ايراني يا سايت معتبر LocalBitcoins.com،‌با استفاده از ريال اقدام به خريد بيت كوين يا اتريوم كنيد و سپس اين بيت كوين يا اتريوم را به صرافي هاي معتبر منتقل و آن را تبديل به لايت كوين كنيد.

استخراج لايت كوين به چه صورت است؟
ماينرها از قدرت رايانه‌هاي خود استفاده مي‌كنند تا مسائل پيچيده رمزنگاري شده را حل كنند. يكي از تفاوت‌هاي فني و اساسي بين بيت كوين و لايت كوين در فرايند استخراج است. هر دوي آنها از الگوي اثبات كار (proof of work) استفاده مي‌كنند. پروتكل اثبات كار از دو بخش تشكيل شده است:
حل مسئله بايد سخت باشد در غير اين صورت ماينرها به سرعت تمام ذخاير ارز ديجيتال را استخراج مي‌كنند.
تشخيص راه‌حل‌هاي درست بايد كار آساني باشد.
بيت كوين و لايت كوين، هر كدام اين فرايند را كمي متفاوت از هم انجام مي‌دهند. بيت كوين از الگوريتم هش SHA-256 براي فرايند استخراج استفاده مي‌كند. مدت‌ها قبل، ماينرها متوجه شدند اگر قدرت رايانه‌هاي خود را به هم متصل كنند و يك استخر استخراج ايجاد كنند، شانس بيشتري براي حل مسائل دارند. در واقع دستورهاي برنامه، بين چندين پردازنده تقسيم مي‌شود كه با اين كار زمان ماندن روي برنامه كاهش مي‌يابد و به اين ترتيب استخرها تشكيل مي‌شوند.
مسئله هش SHA-256 نيازمند قدرت پردازش بالا است و براي حل آن، بايد از مدارهاي مجتمع با كاربرد خاص (ASIC) استفاده كرد. تنها دليل استفاده از اين مدارها به خاطر حل مشكلات استخراج بيت كويناست.
اين استخرهاي استخراج اساسا همه قدرت خود را از ASIC مي‌گيرند كه براي استخراج بيت كوين طراحي شده است. استخراجي كه توسط ساتوشي پيش بيني شده بود هدفش ايجاد يك شرايط عادلانه براي اين فرايند بود. ايده اصلي اين بود كه هر كس بتواند پشت لپ‌تاپش بنشيند و به عنوان يك استخراج كننده به كمك شبكه بيايد. هر چند با استفاده گسترده از ASIC، ديگر اشخاص عادي شانسي براي حل مسائل نخواهند داشت.

منبع : سودپلاس 


برچسب: ارز ديجيتال لايت كوين ، لايت كوين ، litecoin ، LTC ، ارز ديجيتال ، سودپلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۶:۵۹ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

كيف پول كوين 98

كيف پول Coin98 يكي از بهترين كيف پول رمزنگاري شده براي ذخيره، ارسال، دريافت و مديريت دارايي هاي ارز ديجيتال شما مانند بيت كوين (BTC)، اتريوم (ETH)، TomoChain (TOMO)، توكن هاي مبتني بر اتريوم ERC20، بايننس اسمارت چين BSC و … است. كيف پول Coin98 اكنون از سكه ها و توكن ها در بيش از 20 بلاك چين پشتيباني مي كند كه بيت كوين، اتريوم، توموچين، ترون و بايننس چين هستند كه تقريبا بيشتر ارزهاي ديجيتال موجود را شامل مي‌شود.

كيف پول Coin98 توسط كارشناساني با بيش از 5 سال سابقه كار و تحقيق در صنعت كريپتو طراحي شده است و هدف آن ارائه بهترين تجربه براي كاربران با ويژگي هاي برجسته است.

كيف پول كوين ۹۸ از چه بلاك چين‌هايي پشتيباني مي كند؟
كيف پول Coin98 يك كيف پول چند زنجيره اي است كه با ساختار DeFi طراحي شده است كه براي اتصال كاربران به دنياي رمزنگاري به روشي امن و ايمن كار مي كند. در اين قسمت مي خواهيم ارزهايي كه اين كيف پول پشتيباني مي كند را بررسي كنيم.برنامه كوين ۹۸ بستر سريع، راحت و ايمن را براي ذخيره، ارسال و دريافت ارز بر روي بيش از 20 بلاك چين محبوب ايجاد كرده است كه عبارت است از:

اتريوم (ETH) و ساير توكن هاي ERC-20
بايننس كوين (BNB) و ساير توكن هاي BEP-20
سولانا (SOL) و ساير توكن هاي مبتني بر استانداردهاي SPL
پولكادات (Polkadot)
كوساما (Kusama)
آوالانچ (Avalanche)
زنجيره اكو هيوبي (Huobi ECO)
نير (Near)
توموچين (TomoChain)
ترون (TRON)
سلو (Celo)
پاليگان (Matic)
بايننس اسمارت چين (Binance Smart Chain)
فانتوم (Fantom)
ترا (Luna)
كاوا (Kava)
پرسيستنس (Persistence)
اتم (THORChain غير مجاز مي باشدmos)
منبع : سودپلاس


برچسب: كوين 98 ، coin98  ، كيف پول كوين 98 ، ارز ديجيتال ، سودپلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۰:۳۰ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

معرفي و بررسي صرافي ارزپايا

صرافي ارزپايا يكي از صرافي‌هاي با سابقه ارزهاي ديجيتال است كه زمان ورود و شروع فعاليت اين صرافي زودتر از بسياري از صرافي هاي ايراني و آنلاين ارز ديجيتال است. پشتيباني خوب و سريع، همچنين پشتيباني از ارزهاي ديجيتال محبوب جزو ويژگي‌هاي مهم اين صرافي به شمار مي‌روند. با توجه به سابقه فعاليت و خدمات ارائه شده در اين صرافي ارزديجيتال، باتوجه به امكانات و ويژگي‌هاي خوبي كه جهت معامله و نگهداري ارزديجيتال براي كاربران فراهم شده، صرافي ارزپايا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي مناسب براي فعاليت كاربران ايراني در بازار ارزهاي ديجيتال باشد.

تاريخچه فعاليت صرافي ارزپايا
طبق مستندات موجود، اقدامات و گام‌هاي اوليه شروع فعاليت صرافي ارزپايا در سال 1396 توسط جمعي از متخصصان جوان در جهت دسترسي آسان و رفع نياز بازار ايران به صرافي‌هاي ارزديجيتال صورت گرفت و اقدامات اين گروه جوان و دانش‌بنيان به رونمايي از سايت صرافي ارزپايا در سال 1397 انجاميد.

ويژگي صرافي ارزپاياواريز سريع ارز ديجيتال تتر
كارمزد پايين معاملات نسبت به بسياري از صرافي‌هاي ارزديجيتال
كيف پول اختصاصي ارز ديجيتال
واريز سريع وجه به حساب مشتريان
كيفيت و سرعت در ارائه خدمات
تيم پشتيباني قوي و پاسخگويي سريع
محيط كاربري ساده و كارآمد براي خريد و فروش آسان انواع ارزها
مشخص بودن محل دفتر صرافي و امكان ارتباط با صرافي
منبع : سودپلاس


برچسب: ارزپايا ، صرافي ارزپايا ، صرافي ايراني ارزپايا ، ارز ديجيتال ، سودپلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۴۴ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

معرفي ارز ديجيتال تتر

تتر يك ارز ديجيتال است كه ارزش آن معادل ارزش دلار آمريكا است. ايده اين بود كه يك ارز ديجيتال پايدار ايجاد شود كه بتواند مانند دلارهاي ديجيتال استفاده شود. به عبارت ديگر تتر (USDT) ارز رمز نگاري شده‌ اي است كه قرار است ارزش آن بسيار نزديك يا برابر با دلار باشد. ايده‌ي اصلي ايجاد آن، خلق رمز ارز با ثباتي بوده كه بتوان آن را مانند دلارهاي ديجيتال به كار برد. كوين‌هايي كه به اين منظور به كار برده مي‌شوند تا جايگزين با ثباتي براي دلار باشند با نام استيبل كوين (stable coin) شناخته شده‌اند. ارز ديجيتال تتر محبوب‌ترين استيبل كويني است كه حتي در بسياري از صرافي‌هاي مشهور، به عنوان جايگزيني براي دلار عمل مي‌كند. تتر پول‌ نقد را به ارز ديجيتال تبديل كرده و يا ارزش كوين را تا سطح قيمت ارزهاي ملي مثل دلار آمريكا، يورو و ين بالا مي‌برد. تتر،‌ مانند ديگر كريپتوها از بلاكچين استفاده مي‌كند؛ و بر خلاف ديگر كريپتوها اين ارز ‌توسط دلار آمريكا پشتيباني مي‌شود!!

علت قيمت ثابت تتر چيست؟
توكن تتر با پشتيباني دلار آمريكا ايجاد شده است. توليد اين توكن ها نسبت به دلار آمريكا انجام مي‌شود، بنابراين قيمت آن اغلب ثابت است و نسبت به قيمت دلار تغيير مي كند. به دليل قيمت ثابت، تتر ها معمولا براي سرمايه گذاري خريداري نمي‌شوند و اغلب براي خريد يا ذخيره پول استفاده مي‌شوند.

كاربردهاي ارز ديجيتال تتر
اصلي ترين كاربرد اين است كه نوعي ثبات را براي فضاي پر نوسان رمز ارزها ارائه كرده و همچنين، براي صرافي‌هايي كه نمي‌توانند به دلار و يا با بانك‌ها معامله كنند نقدينگي مهيا مي‌كند. در حالت نظري، شما با تتر مي‌توانيد به كويني دست يابيد كه داراي ارزش ثابتي همچون دلار آمريكاست. بسياري از صرافي ها Tether را با نرخ معاملاتي نيز ارائه مي‌كنند؛ بنابراين، اين امكان را براي شما فراهم مي‌كنند كه بتوانيد تتر را با كوين هاي ديگر صرافي بخريد. اين موضوع، بسيار براي معامله گران بسيار سودمند است (به خصوص وقتي كه قيمت بيت‌كوين پرنوسان شده باشد). با اين حال،‌ با وجود همه‌ي خوبي‌هايي كه درباره‌ي تتر وجود دارد، اين ارز داراي مشكلاتي نيز هست.

منبع: سودپلاس


برچسب: ارز ديجيتال تتر – تتر – ارز تتر – ارز ديجيتال – سود پلاس – USDT،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۲۲ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

بررسي و آموزش استفاده از كيف پول سيف پل

سيف پل (SafePal) يكي از محبوب‌ترين و در عين حال كاربردي‌ترين كيف پول‌ها در حوزه ارزهاي ديجيتال است. اين كيف پول چندارزي از سال ۲۰18 شروع به فعاليت كرده و به دو صورت نرم‌افزاري و سخت‌افزاري وجود دارد. در ابتدا نسخه سخت‌افزاري آن با عنوان SafePal S1 به بازار عرضه و سپس نسخه موبايلي آن براي دو سيستم‌عامل اندرويد و آي او اس (ios) ارائه شد.

SafePal به ارائه يك پلتفرم مديريت رمزنگاري امن و كاربرپسند براي توده‌ها اختصاص داده شده است تا دارايي‌هاي رمزنگاري خود را ايمن و راحت رشد دهند. اين اولين كيف پول سخت افزاري است كه توسط بايننس سرمايه گذاري و پشتيباني مي شود.

SafePal اكنون به بيش از 3,000,000 كاربر از بيش از 196 كشور جهان از طريق خطوط توليد كيف پول سخت افزاري و كيف پول نرم افزاري منحصر به فرد خود خدمات مي دهد كه همگي از طريق برنامه SafePal جفت شده و مديريت مي شوند، جايي كه كاربران مي توانند به راحتي رمزنگاري خود را ايمن كنند، مديريت كنند، مبادله كنند، تجارت كنند و رشد دهند.

اين كيف پول طيف وسيعي از رمزارزها، شبكه‌هاي بلاك‌چيني و صرافي‌ها را پشتيباني مي‌كند؛ بنابراين اگر شما نيز قصد نگهداري و ذخيره چندين ارز مختلف را در داخل يك ولت داريد، سيف پل مي‌تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد.

ويژگي‌ هاي كيف پول سيف پل


امنيت دارايي هاي ديجيتال
پشتيباني از ارزهاي ديجيتال مختلف
محيط ساده و كاربرپسند
به روز رساني محصول هر 2-3 هفته يكبار
پوشش خدمات در بيشتر كشورها
امكان خريد فروش مستقيم ارزهاي ديجيتال در بايننس


منبع: سودپلاس


برچسب: كيف پول سيف پل – Safepal - سيف پل - كيف پول ارز ديجيتال – ارز ديجيتال – سودپلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۰۸ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

صرافي ايراني اوكي اكسچنج

اوكي اكسچنج يك صرافي ارزهاي ديجيتال ايراني است كه به شما اين امكان را مي دهد هم به صورت مستقيم با صرافي به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال بپردازيد و هم با خريداران و فروشندگان ديگر، ارزهاي ديجيتال خود را معامله كنيد؛ به نوعي اين پلتفرم هم به صورت مستقيم و هم به عنوان واسطه ميان خريدار و فروشنده خدمات ارائه مي‌دهد. صرافي ايراني اوكي اكسچنج كار خود را از سال 1396 توسط شركت آماتيس آغاز كرده و داراي بستري امن، سريع و با ميزان نرخ كارمزد پايين است كه در هر ساعتي از شبانه روز مي‌توانيد به خريد و فروش ارزهاي ديجيتال بپردازيد.

اين صرافي داراي دو سامانه مجزا مي‌باشد كه عبارتست از:

اوكي اكسچنج: سامانه اوكي اكسچنج قابليت پشتيباني بيش از 400 ارز ديجيتال مطرح را داراست و شما مي‌توانيد به طور مستقيم و به سرعت، با قيمت مشخص به خريد يا فروش ارزهاي ديجيتال خود اقدام كنيد.
اوكي اكسچنج تريدر: سامانه تريدر اوكي اكسچنج، اين امكان را مي‌دهد كه، كاربران با قيمت‌هاي پيشنهادي مختلف با يكديگر معامله كنند و به عنوان يك معامله‌گر حرفه‌اي در بازار ارزهاي ديجيتال فعاليت داشته باشند.


ويژگي هاي صرافي اوكي اكسچنج

پشتيباني صرافي اوكي اكسچنج از بيشتر ارزهاي ديجيتال بخصوص بيت‌كوين، دوج كوين، اتريوم، ترون، ريپل، لايت‌كوين، بيت‌كوين كش و…
كارمزد پايين (۰.۲ درصد )
احراز هويت سريع و آسان
امكان مبادله ارزديجيتال به ارزديجيتال، ريال به ارزديجيتال و بالعكس
اين صرافي معامله همتا به همتا و بدون واسطه را براي كاربران خود ايجاد كرده است.
...
منبع: سودپلاس


برچسب: صرافي ايراني اوكي اكسچنج - صرافي اوكي اكسچنج - صرافي ارز ديجيتال ايراني – ارز ديجيتال – سودپلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۱۵ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

معرفي و آموزش استفاده از كيف پول متامسك

متامسك يكي از معروف‌ترين و پركاربردين كيف‌پول‌هاي ارزديجيتال است. اين كيف پول ارزديجيتال از يك نرم افزار منبع باز استفاده مي‌كند كه هيچ كس به جز مالك كيف پول نمي‌تواند به داده‌ها دسترسي داشته باشد، حتي سازنده Metamask. متامسك اساسا يك كيف پول رمزنگاري است كه از توكن‌هاي مبتني بر ETH مانند توكن‌هاي ERC-721 و ERC-20 پشتيباني مي كند اما با آپديت‌هاي جديد امكان استفاده از اين كيف براي شبكه‌هاي بلاكچين مختلف وجود دارد. با كيف پول Metamask مي‌توانيد به راحتي به هر برنامه غيرمتمركز مانند پروتكل‌هاي كشاورزي محصول و بازارهاي NFT و بازي‌هاي بلاك‌چيني دسترسي داشته باشيد؛ MetaMask مي‌تواند به عنوان دروازه‌اي براي شما به دنياي جديدي از فرصت‌هاي هيجان‌انگيز با DApps، مرور وب، و DeFi و فناوري بلاك چين باشد.

ارزهاي ديجيتال پشتيباني شده در كيف پول متامسك
برخي از رمزارزهاي پشتيباني شده در اين كيف پول عبارتند از:

اتريوم (ETH – Ethereum)
تتر – (USDT – Tether)
يو اس دي كوين (USDC – USD Coin)
يوني سواپ (UNI – Uniswap)
شيبا اينو (SHIB – Shiba Inu)
چين لينك (LINK – Chainlink)
اكسي اينفينيتي (AXS – Axie Infinity)
داي (DAI – Dai)
ديسنترالند (MANA – Decentraland)
سندباكس (SAND – Sandbox)
گراف (GRT – Graph)
ميكر (MKR – Maker)
كوآنت (QNT – Quant)
چيليز (CHZ – Chiliz)
انجين كوين (ENJ – Enjin Coin)
هولو (HOT – Holo)
لوپرينگ (LRC – Loopring)
تل كوبن (TEL – Telcoin)
دنت (DENT – Dent)
….
مزايا و معايب كيف پول متامسك
مزايا

متن باز
كليدهاي خصوصي در مرورگر نگهداري مي شوند
براي دسترسي به بلاك چين اتريوم استفاده مي شود
ادغام با دستگاه هاي لجر
پشتيباني از بسياري از ارزهاي ديجيتال
معايب

كيف پول “گرم” نگراني هاي امنيتي

منبع : سودپلاس


برچسب: متامسك ، كيف پول متامسك ، ارز ديجيتال ، كيف پول ارز ديجيتال ، metamask ، سودپلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۵:۲۳ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

دوج كوين چيست؟

ارز دوج كوين، يك ارز ديجيتال همتا به همتاي متن باز است. اين آلتكوين ابتدا به عنوان يك جوك ايجاد شد كه به شوخي اينترنتي درباره سگ شيبااينو اشاره داشت و سپس در سطح اينترنت محبوبيت زيادي كسب كرد.
از زمان ايجاد دوج كوين، محبوبيت و ارزش آن رشد چشمگيري داشته است. طي چند سال، يك جامعه آنلاين بسيار عظيم نيز با وجود بسياري از طرفداران وفادار اين كوين توسعه يافته است. اين جامعه كارهاي شگفت انگيزي با دوج كوين انجام داده است. اين اقدامات از استفاده از اين ارز ديجيتال به منظور جذب سرمايه براي تيم لوژ سواري جاماييكا براي شركت در المپيك زمستاني سوچي تا جذب سرمايه براي پروژه ساخت چاه آب در كنيا و دسترسي مردم به آب شرب متفاوت است.
اخيرا دوج كوين به ارزش بازار بيش از يك ميليارد دلار رسيده است. علي رغم شروع شوخي وار، دوج كوين امروز به معناي واقعي كلمه در آسمان ها سير مي‌كند. به لطف اقدامات جذب سرمايه، برنامه ريزي شده است كه يك سكه طلا با نقش و طراحي دوج كوين در سال ۲۰۱۹ به سطح ماه فرستاده شود.
به عبارت ديگر دوج كوين يك ارز ديجيتالي غير‌متمركز و بسيار امن است. دوج كوين، يك ارز رمز‌نگاري شده است كه بيشتر بخش‌هاي خصوصي از آن استفاده مي‌‌كنند. از اين ارز مجازي در فروشگاه‌هاي آنلاين هم استفاده شده است. آن چيزي كه اين ارز رمز‌نگاري شده را از ساير ارز‌ها جدا مي‌كند اهداف اجتماعي آن است. وب سايت‌هاي Reddit و Twitter از اين ارز مجازي استفاده مي‌كنند. حضور رسانه‌اي دوج كوين باعث شهرت اين ارز مجازي شده است.
كيف پول هاي دوج كوين را مي‌توانيد بر روي كامپيوتر، تلفن همراه و يا سايت‌هاي نگهداري دوج كوين ذخيره كنيد. يكي از كارآمدترين استفاده‌هاي دوج كوين “پاداش” براي آن دسته از كاربران اينترنت است كه محتوايي عالي را ايجاد يا به اشتراك مي گذارند و در قبال آن به آنها دوج كوين اهدا مي شود.

دوج كوين چكار مي‌كند؟
ارز دوج كوين بر اساس شبكه لايت كوين مي‌باشد، اين بدان معناست كه تمام تغييرات و به روزرساني هاي لايت كوين براي دوج كوين نيز اعمال خواهد شد.
دوج كوين هيچگاه قرار نبوده است كه فناوري پيشرفته اي وارد بلاك چين كند يا كار جديدي انجام دهد. دوج كوين تنها يك پلتفرم تراكنش ارز ديجيتال با شكل يك سگ بر روي خود مي‌باشد.
كم بودن ارزش دوج كوين حفظ شده است و كارمزد تراكنش هاي آن نيز بسيار كم مي‌باشد. اين ويژگي ها باعث مي‌شود اين كوين همان ارز ديجيتالي شود كه مردم به جاي نگهداري به عنوان سرمايه، از آن استفاده كنند. دوج كوين به محبوب ترين كوين جهت جايزه دادن به مردم تبديل شده است.

دلايل با اهميت بودن ارز ديجيتال دوج كوين
۱- آشنايي، اطلاعات و كار كردن با اين ارز ديجيتالي آسان است!
ارز دوج كوين به راحتي در اكثر كيف پول هاي معتبر قابل رويت است و حتي در مقادير بسيار كم هم قابل خريد و فروش است. به همين دليل به راحتي قابل انتقال است و مي توان آن را خريد و فروخت و بدين دليل مي‌توان دوج كوين را ارزي ديجيتال دانست كه در بين ارزهايي كه از نظر قيمتي ارزش دلاري پاييني دارند، در موقعيتي بهتر و بالاتري قرار مي‌دهد.

۲- قابليت استخراج دوج كوين !
درست است كه استخراج دوج كوين به شكل مكانيزه و اتوماتيك انجام مي‌شود، اما هم اكنون به واسطه ارتباطي كه با استخراج ارز لايت كوين دارد، بدون هزينه اضافي و بدون وابستگي به مصرف برق بيشتر مي‌توانيد سيستم خود را (در صورتي كه كامپيوتري با مشخصات سخت افزاري قوي داريد) در اختيار استخراج كنندگان قرار دهيد و به ازاي خدماتي كه به آن ها مي‌دهيد دوج رايگان دريافت كنيد.

۳- دوج كوين جاي زيادي براي رشد كردن دارد!
امروزه ارزش سهام كلي دوج كوين تا رتبه ۳۳ ارز‌هاي ديجيتال بالا آمده است، با كل ارزش دارايي ۶۵۳ ميليون دلار. در حالي كه اين رقم زيادي به نظر مي‌آيد، اما نبايد فراموش كرد كه اين ارزش در ماه هاي اخير چندين برابر افزايش پيدا كرده است. در حالي كه ديگر ارزهاي ديجيتال كه به رويداد‌هاي زيادي براي رشد دلبسته اند و خوشبختانه دوج كوين اين روند سعودي خود را با ثبات بيشتري در حال پيگيري است. ارزش هر سهام حدود ۲۵ تومان ارزش بالايي براي خريد نسبت به ارز هاي ديگر براي سرمايه گذاري بلند مدت دارد.

منبع:  سودپلاس


برچسب: دوج كوين ، ارز ديجيتال دوج كوين ، ارز دوج كوين ، ارز ديجيتال ، سودپلاس، dogecoin،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۸:۲۴ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

صرافي ايراني بيت 24

بيت ۲۴ يك سامانه خريد و فروش ارزهاي ديجيتال براي مبادله دارايي‌هاي ديجيتال و رمزارزهاي بيت‌كوين، اتريوم، ريپل، لايت‌كوين، بيت‌كوين كش، تتر و ساير ارزهاي ديجيتال با پول رايج ايران (ريال) است كه با هدف حذف واسطه‌ها باعث سهولت و امنيت در خريد و فروش شده و همچنين امكان خريد و فروش ۲۴ ساعته را براي مشتركين به وجود مي‌آورد. طبق گفته تيم توسعه دهنده اين صرافي تيم بيت۲۴ تمام تلاش خود را مي‌كند تا بهترين قيمت‌هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال را ارائه دهد و رضايت شما كاربران عزيز را كسب كند.

مجموعه بيت24 متشكل از متخصصين نخبه كشور است كه از سال 1398 با هدف حذف واسطه‌ها و در راستاي رفع نياز كاربران ايراني براي مبادله و خريد و فروش ارزهاي ديجيتال، پلتفرم امن و آسان بيت24 را طراحي و راه‌اندازي كرده‌اند.

ويژگي‌هاي صرافي بيت 24

مطمئن: كارمزد پايين و پشتيباني از انواع ارزها و سسيتم خريد و فروش امن
سريع: انتقال مبلغ را انجام دهيد در كمترين زمان ممكن ارز جديد را دريافت كنيد
ساده و كاربردي: با محيط كاربري گويا وكاربردي از خريد و فروش ارز ديجيتال لذت ببريد
كيف‌پول ريالي و ارزديجيتال: معامله كنيد و در كيف امن بيت۲۴ دارايي هاي خود را ذخيره كنيد
سفارش پيش خريد: سفارش خود را پيش از رسيدن به قيمت مورد نظر ثبت كنيد تا بصورت اتوماتيك ارز مورد نظر خريداري شود
امنيت بالا: امنيت حساب كاربري خود را با روش‌هاي متنوع تا ميزان دلخواه افزايش دهيد
مزاياي صرافي بيت ۲۴

تنوع رمزارز (بيش از ۱۸۰ كوين)
معامله در اين صرافي به صورت ۲۴ و در ۷ روزه هفته امكان‌پذير است.
كاربران صرافي Bit24 به نسخه اندرويد اين صرافي دسترسي دارند.
استفاده از اين پلتفرم براي كاربران مبتدي آسان است.
سرعت بالاي انتقال پس از خريد
سرعت بالاي تسويه بعد از فروش
اين صرافي داراي بخشي به نام بلاگ آموزشي است كه در آن به آموزش رايگان ارز ديجيتال پرداخته شده است.

منبع: سود پلاس


برچسب: صرافي بيت 24 ، صرافي ايراني بيت 24 ، ارز ديجيتال ، سودپلاس ، صرافي ارز ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۳:۰۵ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)

صرافي ايراني بيت 24

بيت ۲۴ يك سامانه خريد و فروش ارزهاي ديجيتال براي مبادله دارايي‌هاي ديجيتال و رمزارزهاي بيت‌كوين، اتريوم، ريپل، لايت‌كوين، بيت‌كوين كش، تتر و ساير ارزهاي ديجيتال با پول رايج ايران (ريال) است كه با هدف حذف واسطه‌ها باعث سهولت و امنيت در خريد و فروش شده و همچنين امكان خريد و فروش ۲۴ ساعته را براي مشتركين به وجود مي‌آورد. طبق گفته تيم توسعه دهنده اين صرافي تيم بيت۲۴ تمام تلاش خود را مي‌كند تا بهترين قيمت‌هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال را ارائه دهد و رضايت شما كاربران عزيز را كسب كند.

مجموعه بيت24 متشكل از متخصصين نخبه كشور است كه از سال 1398 با هدف حذف واسطه‌ها و در راستاي رفع نياز كاربران ايراني براي مبادله و خريد و فروش ارزهاي ديجيتال، پلتفرم امن و آسان بيت24 را طراحي و راه‌اندازي كرده‌اند.

ويژگي‌هاي صرافي بيت 24

مطمئن: كارمزد پايين و پشتيباني از انواع ارزها و سسيتم خريد و فروش امن
سريع: انتقال مبلغ را انجام دهيد در كمترين زمان ممكن ارز جديد را دريافت كنيد
ساده و كاربردي: با محيط كاربري گويا وكاربردي از خريد و فروش ارز ديجيتال لذت ببريد
كيف‌پول ريالي و ارزديجيتال: معامله كنيد و در كيف امن بيت۲۴ دارايي هاي خود را ذخيره كنيد
سفارش پيش خريد: سفارش خود را پيش از رسيدن به قيمت مورد نظر ثبت كنيد تا بصورت اتوماتيك ارز مورد نظر خريداري شود
امنيت بالا: امنيت حساب كاربري خود را با روش‌هاي متنوع تا ميزان دلخواه افزايش دهيد
مزاياي صرافي بيت ۲۴

تنوع رمزارز (بيش از ۱۸۰ كوين)
معامله در اين صرافي به صورت ۲۴ و در ۷ روزه هفته امكان‌پذير است.
كاربران صرافي Bit24 به نسخه اندرويد اين صرافي دسترسي دارند.
استفاده از اين پلتفرم براي كاربران مبتدي آسان است.
سرعت بالاي انتقال پس از خريد
سرعت بالاي تسويه بعد از فروش
اين صرافي داراي بخشي به نام بلاگ آموزشي است كه در آن به آموزش رايگان ارز ديجيتال پرداخته شده است.

منبع: سود پلاس


برچسب: صرافي بيت 24 ، صرافي ايراني بيت 24 ، ارز ديجيتال ، سودپلاس ، صرافي ارز ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۳:۰۳ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)