seengram seengram .

seengram

بررسی و آموزش استفاده از کیف پول سیف پل

سیف پل (SafePal) یکی از محبوب‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین کیف پول‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال است. این کیف پول چندارزی از سال ۲۰18 شروع به فعالیت کرده و به دو صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وجود دارد. در ابتدا نسخه سخت‌افزاری آن با عنوان SafePal S1 به بازار عرضه و سپس نسخه موبایلی آن برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس (ios) ارائه شد.

SafePal به ارائه یک پلتفرم مدیریت رمزنگاری امن و کاربرپسند برای توده‌ها اختصاص داده شده است تا دارایی‌های رمزنگاری خود را ایمن و راحت رشد دهند. این اولین کیف پول سخت افزاری است که توسط بایننس سرمایه گذاری و پشتیبانی می شود.

SafePal اکنون به بیش از 3,000,000 کاربر از بیش از 196 کشور جهان از طریق خطوط تولید کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری منحصر به فرد خود خدمات می دهد که همگی از طریق برنامه SafePal جفت شده و مدیریت می شوند، جایی که کاربران می توانند به راحتی رمزنگاری خود را ایمن کنند، مدیریت کنند، مبادله کنند، تجارت کنند و رشد دهند.

این کیف پول طیف وسیعی از رمزارزها، شبکه‌های بلاک‌چینی و صرافی‌ها را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر شما نیز قصد نگهداری و ذخیره چندین ارز مختلف را در داخل یک ولت دارید، سیف پل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ویژگی‌ های کیف پول سیف پل


امنیت دارایی های دیجیتال
پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف
محیط ساده و کاربرپسند
به روز رسانی محصول هر 2-3 هفته یکبار
پوشش خدمات در بیشتر کشورها
امکان خرید فروش مستقیم ارزهای دیجیتال در بایننس


منبع: سودپلاس


برچسب: کیف پول سیف پل – Safepal - سیف پل - کیف پول ارز دیجیتال – ارز دیجیتال – سودپلاس،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۰۸ توسط:سین گرام موضوع: نظرات (0)