seengram seengram .

seengram

صرافي نوبيتكس

صرافي نوبيتكس يك صرافي ايراني است كه امكان خريد و فروش ارز ديجيتال را با كمترين كارمزد به خود اختصاص داده است. نوبيتكس، اولين و معتبرترين صرافي ايراني تبادل ارزهاي ديجيتال، براي كساني است كه به دنبال يك راهكار امن، سريع و ارزان براي تبديل دارايي هاي خود هستند. در اين صرافي خريداران و فروشندگان بدون هيچ واسطه‌اي با يكديگر معامله مي‌نمايند.

يك از مهم‌ترين دستاوردهاي نوبيتكس، كاهش ريسك حاصل از بلوكه شدن اموال فعالان ايراني در بازارهاي خارجي، شفافيت بيش‌تر قيمت ارزهاي ديجيتال در بازار ايران براي خريداران و فروشندگان محترم، تبديل سريع و آسان ريال به ارزهاي ديجيتال و برعكس و كاهش هزينه‌هاي خريد و فروش به دليل حذف واسطه‌هاست.

صرافي نوبيتكس در تابستان 1396، با هدف رفع نياز كاربران ايراني براي تبادل دارايي هاي ديجيتال شكل گرفت. پس از تحقيقات اوليه و سنجش ميزان نياز بازار ايران به چنين محصولي، هسته اوليه تيم در باشگاه كارآفريني تيوان استقرار يافت. به تدريج و با افزوده شدن نفراتي با تخصص‌هاي مختلف، تيم بزرگتر شد. با تلاش شبانه روزي، اين تيم موفق شدند اولين نسخه بازار را در زمستان 1396 رونمايي كنند. در حال حاضر نوبيتكس در مركز فينووا در كنار بسياري ديگر از استارت آپ هاي حوزه فين تك و غير فين تك، در حال فعاليت است.


برچسب: صرافي نوبيتكس، نوبيتكس، صرافي ارز ديجيتال نوبيتكس، صرافي ايراني نوبيتكس، سود پلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۵۶ توسط:سين گرام موضوع: نظرات (0)