seengram seengram .

seengram

طراحی کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ ها و بروشورها کتابچه هایی هستند که از آنها برای معرفی اهداف، دیدگاه ها، ارزش ها، کالاها، خدمات، امکانات و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، از این جهت طراحی کاتالوگ و بروشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاتالوگ و بروشور به عنوان ابزاری گویا که به راحتی قابل حمل و قابل دسترسی می باشد می‌تواند رابط حرفه ای میان شما و مشتریانتان باشد .
از کاتالوگ برای معرفی کلیات کالا، خدمات و امکانات استفاده می شود و بیشتر جنبه بازاریابی و  جذب مشتری دارد. در حالی که از بروشور برای راهنمایی و ارائه جزئیات کالا، خدمات و ارائه اطلاعات دررابطه با نحوه استفاده به مخاطبان و مشتریان بهره گرفته می شود بطوریکه بروشور را به نام کالانما نیز می‌شناسند، در واقع بروشور نوعی رسانه تجاری چاپی است که شامل شرح اطلاعات، کاربرد کالاها و اطلاعات مفید دیگر می باشد. 
قطع و ابعاد کاتالوگ و بروشورها بطور مرسوم، معمولا رحلی (A4)، وزیری (B5)، رقعی (A5) و در برخی موارد بصورت سلطانی طراحی و چاپ می شود. موارد ذکر شده جزء ابعادی هستند که به دلیل استاندارد بودن ابعاد و پرتی کم کاغذ در چاپ، طراحی در این ابعاد بیشتر صورت می گیرد، اما بطور کلی بروشور و کاتالوگ ابعاد استاندارد خاصی ندارد البته در مواردی برای متمایز بودن کار، کاتالوگ ها و بروشورها را در ابعاد خارج از عرف طراحی و چاپ می کنند.

برای طراحی کاتالوگ و بروشور خاص و زیبا می توانید به سایت نشرآنلاین (www.nashreonline.com) مراجعه کنید.


برچسب: طراحی کاتالوگ و بروشور،طراحی کاتالوگ،طراحی بروشور،کاتالوگ و بروشور،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۳:۵۰ توسط:سین گرام موضوع: نظرات (0)